Renault Thalia

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 18 20:36:36 CET 2009

Tak jsem se podíval na stránky Škody, nahodil jejich konfigurátor, vybral
Fabii, tedy srovnatelný auto s tím, o čem se tady celou dobu bavíme a 2.0TDI
není ani v nabídce a jinak tam jsou 1.2, 1.4, 1.4TDI, 1.6 a 1.9TDI. To je
víc než dostatečný výběr motorizací. Když si vyberu Octavii, tak těch
motorizací je ještě víc.
Já bych teda naopak řekl, že VAG koncern má jednu z největší nabídek
motorizací od zmíněné 1.2 až tuším po 6.5 v Lamborghini. V té rozumné
kategorii 1-3 litry je těch motorů zaručeně přes deset.