Renault Thalia

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 18 13:55:49 CET 2009

Zapomnel jsem napsat - brzdy a cepy odesly po 120 000Km.
A vzhledem k tomu po cem to auto jezdilo se  divim ze se nerozpadlo vubec cele.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: aze
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 18, 2009 12:50 PM
  Subject: Re: Renault Thalia

  Nechci tady rozpoutávat flame o to, jaké auto či automobilka je lepší.
  Jen nevím, jak jste došel k tomu, že VW má jen 1,9 a 2,0 TDI... i do Golfu6 se má montovat 1,2 benzín.
  Mám známého, který by na základě zkušeností už nikdy nic od Renaultu nekoupil. Podobné informace mám od známého majitele autobazaru. Jestli považujete u nových aut poruchy brzd a čepů za spotřební záležitosti, tak sem pište, kdy a kudy jezdíte :)) O kvalitě servisů a servisáků Renault už tady někdo psal....
  AZE