Maly kviz na uterni vecer (pocitani s odpory)

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Středa Listopad 18 11:48:08 CET 2009

Ja na to sel jinak. z pocatecniho bodu vedou tri draty do nejblizsich vrcholu, z
protilehleho rohu vedou tri draty do zbylych trech vrcholu. A tyto dve trojice
jsou propojeny sesti draty. Prvni trojice ma stejny potencial (symetrie) a druha
take. takze mame seriove razeni trojice, sestice a trojice stejnych odporu,
takze R = (1/3 + 1/6 + 1/3) R1.

Standa