Domaci kino stredni ceny

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Listopad 17 21:15:10 CET 2009

V nove praci novi sefove jeste nevedi, ze kdo stavi elektroniku nemusi se v
elektronice (spotrebni) vubec vyznat, takze jsem dostat ukol doporucit
domaci kino - nejlepe SONY - stredni cenove urovne, zalozene na DVD
technologii (nikoliv BlueRay) ktere prehrava piratska DVD

Vzhledem k tomu ze jedine dva kusy opravdove spotrebni elektroniky u mne
doma jsou tranzistorak a miniaturni CRT televize 10 let stara (z
nefungujiciho videa bude brzy bedna na robota). Nezbyva mi nic jineho nez se
zeptat povolanejsich - jake domaci kino vyhovuje vyse uvedenym specifikacim
?

Zdravi Petr Kubac