Maly kviz na uterni vecer (pocitani s odpory)

Sudovec sudovec@seznam.cz
Úterý Listopad 17 20:29:57 CET 2009

Máte pravdu, jdu se se s celou tou svou transpozicí bodnout a zdechnout
potupně do křoví. Omlouvá mně snad jedině to že už jsem takovéhle věci
dlouho nepočítal, ale měl jsem to tam vidět. No nic, ostuda...

	S.