Maly kviz na uterni vecer (pocitani s odpory)

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Úterý Listopad 17 19:50:02 CET 2009

Jinak se to dá nakreslit jako dva zdroje. Jeden s napětím 66.67V a
výstupním odporem 66.67Ohmu a druhý s napětím 57.14V a výstupním
odporem 171.43Ohmu. Takže mezi zdroji je napětí 9,53V a tři odpory
66.67+50+171,43=288,1Ohmu. 9.53V/288.1Ohmu=0.033A
Nevím jak dalece by tento postup vyhovoval učitelům ve škole, já na to
šel selským rozumem.

  Novalex