Nahrada UPS

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 17 15:38:27 CET 2009

No k tomu to vlastne cele dospelo. Zjistil jsem, ze je zbytecne krmit
celkem vykonny server (kde jede kompletni servis a zazemi pro vsechny
stanice plus 4 domeny na webu), ktery z 95% jede na minimalnim vykonu.
Proto jsem objednal desku s GSE cipsetem a k nemu mi staci dva 1TB
disky. Pripadne si budu moci dovolit provozovat tyto servery dva a
oddelit cast co je vystrcena ven od te datove.

Ted jsem obcas pouzival server pres remote konsoli na nektere veci
(kompilace atd.) ktere trvaly dlouho nebo me zdrzovali na stanici. Ted
bych to spis obratil - slizom si vykonnou stanici a server co bezi
nonstop udelam co nejuspornejsi.

No s tim switchem dost bojuji (dusevne) - protoze jsem si porizoval
rackove provedeni prave kvuli propustnosti, ktera je u tech malych
krabicek oznacenych 1Gbps vic nez sporna. Mam momentalne obsazeno osm portu.

RV