Re: [OT] Cisla v pravem hornim rohu slovenskych TV?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Listopad 17 12:11:36 CET 2009

V tom pripade jsou ty cisla nejak spatne, ja jsem rozhodne hoodne 18+ a u vetsiny serilu naprosto nechapu nejen o co de, ale ani si nejsem jisty zda to mysli vazne a zda nejde o nejakou drsnou satiru.
Onehda jsme zahledl jakesi VKV a zacalo se mi styskat po kazdorcnim boji o zrno, ci vlastovce.

Jirka

>Minimální věk diváka, aby pochopil, o co v seriálu jde.
AZE