Nahrada UPS

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Listopad 16 23:50:00 CET 2009

Ja UPS-ku doma nahradil 12V/230V  400W menicem / spickove nez vypne
ochrana zvlada 720W / . Menic je napajeny z 12V/64Ah baterie. Ta je
dobijena ze zdroje konst. napeti  - male 20W toroidni trafko - klidova
spotreba 1W pri nabite baterii a zadne dalsi zatezi na baterii.
V klidu vse odpojene, kdyz vypadne sit, odpadne rele, spusti menic. Ten
se rozjede. Zaroven dalsi kontakty rele  prepnou PC a dalsi havet  ze
sitoveho rozvodu na menic. Celou tuto proceduru to zvladne tak, ze PC se
nerestatruje, TV ani monitor nic "nepozna" jen neprijemne blikne
klasicka zarovka. Asi ty zdroje chvili dokazou zit z nabitejch elytu. Z
baterie ted jeste rovnou zivim ADSL modem, switch a wifinu . Casem se
chystam predelat klasicke rele na  2x SOLID-STATE, ale desi me myslenka,
ze by sepla obe najednou. :-(
JaKub