[OT] Hocus pocus

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Listopad 16 22:08:26 CET 2009

Dymogam? Dobru chut !

hexachlorcyklohexan = HCH, hexychloran, Lindan, Gammexan - smes 9 izomeru,
používá se jako biocidní látky, obsažen v rade komercních prípravku,
napr. aerosol HCH, Dymogam,
Gamacid, obvykle spolecne s DDT
- hlavní toxikologický úcinek je na CNS, poškození zrakového nervstva a
jater
- akutní otrava - bolesti hlavy, tres, krece
- je podezrení, že pusobením svetla a tepla muže vznikat malé množství
Dioxinu

-m-