antenni rozvody-zesilovac

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Listopad 15 19:54:45 CET 2009

j.Krajinka@seznam.cz napsal(a):
> Tak s tou kvalitou obrazu bych se docela hadal, pro porovnani.
> Multiplex 1 tj. multiplex Ceske televize jede v pozemnim vysilani 19,2Mbit/s a ze satelitu 30Mbit/s,

>  nejsem u TV tak nemohu porovnat datove toky na jednotlive kanaly, ale teoreticky by to ze satelitu melo hrat lepe.

Pravda, ja o momentalnim stavu datovych toku nemam zadnou informaci. Ale
co se tyce kvality obrazu staci mi pouhe srovnani pri prepnuti AV1/AV2
na mém televizoru ( CRT )
Rozdil v rychlych scenach u me pozna bohuzel i laik. A to vzdy ve
prospech DVB-T. Alespon u CT1. Evidentne to souvisi nejen s datovym
tokem ale i se systemem kodovani. Nove systemy kodovani "head-end"
pouzivane na 1 multiplexu evidentne dokazi i pri dejme tomu mensim
datovem toku lepsi obrazek. Navic nase DVB-T pouziva i jine modulacni
schema (64QAM) narozdil treba od nemcu. Nelze srovnavat pouze datovy
tok, i kdyz pravda zda se ze je to to nejdulezitejsi.

> V kazdem pripade jak Nova tak CT1 jedou ze satelitu v HD a v DVB-T nikolivek.

Nemate pravdu , DVB-T MUX-4 jede v "HD" a pri pouziti STB co umi MPG-4
je obrazek jak vino. Horsi je to (zatim) s pokrytim.
> Osobne povazuji za nevyhodu satelitniho prijmu nutnost mit ke kazdemu TV krabicku a priveden zvlastni koax od paraboly, pokud mam dvoutunerovy prijimac, kvuli nahravani, musim i k nemu vest 2x koax.

Unicable DVB-S RX to umi i po jednom koaxu.