Uprava zdroje

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Neděle Listopad 15 09:23:52 CET 2009

>Podla mna to je potom blbo navrhnuty ten predzosilnovac. Odstranit nejake
>stopy sumu z napajania predsa >nemoze byt problem. Existuje aj cosi ako RC
>:-)
>Symetricky zdroj by mal predovsetkym zachovavat symetriu. Teda zaporny
>zdroj nema mat samostatnu >moznost nastavenia. OZ nech iba kopiruje hodnotu
>vystupneho napatia z kladnej vetvy. Schemu nemam teraz >po ruke, pohladajte
>po webe sam. Nie je to o nic zlozitejsie nez tato uvedena minule. Skor
>naopak.
>Ak uz ste presvedceny, ze 79xx je na to ozaj nevhodny.

NA tom neco bude - kdyz se podivate na nejobycejnejsi OZ na polozku POWER
SUPPLY REJECTION RATIO - tak tam najdete obrovske hodnoty kolem 100dB -
Dobre udelany predzesilovac s diskretnich soucastek se temto hodnotam blizi
(vetsinou byva horsi, protoze IO maji vsude kde to jde misto odporu proudove
zdroje) - tak jaky sum ze 79XX

Asi tim podrazdim mistni hifisty, ale muj nazor je ze prumerny zesiovac s
katalogovym zapojenim IO je podle mne dneska mnohem lepsi nez prumerna
konstrukce made in AMARO ?

Zdravi Petr Kubac