Zaklady prace s osciloskopem

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Listopad 15 09:07:47 CET 2009

A mohu vedet co jste si poridil? Vcera uz jsem na ebay mel prst na mysi,
ze si objednam Rigol DS 1052E (384USD) pripadne jsem zvazoval ten
100MHz, ale prijde mi ze na koukani na nohy MCU by mi stacil ten 50MHz a
  mam tu jeste BM 566A takze ten je tusim do 100 nebo 120MHz. Chybi mi
ale pametovej oscil, protoze tim teslackym se na nozku MCU nekouknu.
--
S pozdravem
Radek Vicek