antenni rozvody-zesilovac

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Listopad 15 01:54:57 CET 2009

Antena ( parabola 90cm ) cca 400 kc, konvertor ( monoblok pro 23,5+19,2)
cca 450 kc a prijimac okolo 1600 kc.
Doporucuji Optoibox CX PVR ready na doporuceni nekoho tady z fora jsem
jich uz namontoval 8 ks a zadne probelmy s kousanim, zahrivanim atd...
Paradni sprava pomoci USB flash kam si pripravim "setting" a jen
nakopiruju do ostatnich.  Dale umi nahravat na ext USB HDD (flash) EMU!!!

Asi dalsich 5 ruznych typu prijimacu mi proslo rukama a kazdy vykazoval
nejake funkcni vady - nejhorsi bylo totalni zamrzani kdy pomahlalo jen
vyskubnuti z 230V.
JaKub