antenni rozvody-zesilovac

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Listopad 14 20:36:32 CET 2009

Zdravim
Mam lmaerskou otazku.

Pouzivam klasicky TV analog, bydlim kousek od Trince, signal beru log
periodickou Yaginou (netusim jaky typ) z Ostravy, obraz uchazejici.
Na antene je pripojen homodomo zesilovac neznameho charakteru ;-)  na
vstupu je jakysi slucovac,  kamen urazu je ten, ze  soused ktery je na
me pichly  proste chce sledovat poslke programy,  po pripojeni jde
kvalita celeho systemu dolu, da se na to divat, to by nevadilo.
Kdyz ale pripojim digitalni prijimac tak Nova se seka a nektere programy
taktez, CT jsou v pohode.
Antena na polaka je sito 60x40 se 4 mi zarici.
Je umistena dole, cca 150cm pod yaginou uhle cca 90 stupnu.

Dale bych potreboval bez ztrat rozsirit pocet ucastnickych pripojek na
cca 4 az 7.
Muzete mi doporucit nejaky komplet , pripadne nejake odkazy , kde se to
da nastudovat co jak kde a proc?
Diky
LK