elektromagneticky vibrator

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Listopad 14 11:38:09 CET 2009

Strikaci pistole je resena trochu jinak, je tam jadro z trafo plechu
tvaru C a k otevrene strane je pritahovan protikus I odtlacovany silnou
pruzinou, je to vlastne neco podobneho jako klasicke rele jen trochu
vetsi :-). Pak jsem videl rozebrany vzduchovaci motorek k akvariu a tam
byla taky nejaka civka s C jadrem ale proti ni byl na pruznem plechu
upevneny perm. magnet takze kmital od jednoho polu C jadra k druhemu
(stale ve stejne vzdalenosti od C jadra). Dalsi bezne reseni
predpokladam ze znate: motor + excentricke zavazi, je to v kazdem mobilu.

Ales Chlubny