OT: Renault Thalia

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 13 23:03:32 CET 2009

Ahoj,

vy tu resite rovnou katastrofalni pripady, kdy se srazi nekdo celne.
Ale ono staci, kdyz nekdo do nekoho drcne...

Pred dvema roky jsem zastavil na krizovatce a daval prednost vozidlum
na hlavni silnici. Za mnou stal nejaky jeep, co to presne bylo za
znacku, to uz nevim, ale bylo to docela velike. Byl uz vecer, byla
tma, bylo spatne videt. Pak jsem se zacal pomalu rozjizdet a asi po
jednom metru jsem se opet zastavil, protoze jsem zaregistroval vlevo
nejake svetlo. Zastaveni nebylo nijak prudke, moje rychlost byla
minimalni, stale jsem byl v krizovatce pred tou hlavni silnici.

Ten blbec za mnou se rozjel taky, ale jaksi nezastavil. Nemohl mit
nejakou velkou rychlost, ta vzdalenost byla mala, ani rana to nebyla
nejaka obrovska. Ale presto mi dost zrusil auto, podivejte se sami:

http://www.clexpert.cz/auto.jpg

Jemu se nestalo vubec nic, nemel ani znacku odrenou, myslim ze mel
hrazdu. Skoda na mem aute byla asi 150 tisic. Nejen ze svetla,
naraznik, kufr a zadni blatniky, ale i karoserie se posunula, strecha
apod.

Na druhou stranu se nikomu uvnitr nic nestalo, ten naraz se absorboval
do vsech tech plechu a nebyl ani nejak silny, ze by treba mel nekdo
neco s krkem nebo tak. Takze pochopitelne vse dobre dopadlo, jezdil
jsem mesic nahradnim vozidlem z pujcovny, celou skodu i nahradni
vozidlo zaplatila pojistovna, i kdyz samozrejme nezaplatila to, ze to
auto uz je bourane a ma nizsi hodnotu. Ale tak to proste chodi, tomu
se nikdo neubrani.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem