Re: ot: První velká fotovoltaická elektrárna v ČR

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Listopad 13 22:22:58 CET 2009

V cem se mylim, cenu sytemu jsem cerpal z http://eshop.solartec.cz/cs/zbozi/92100/solartecnet-5280.html tzn. cena bezmala 550 k Kc je realita, 13 Kc za kwh je take +- spravna, jine dotace v tom snad nejsou.
Kolik to vyrobi jsem myslim spocital presneji nez prodavaci slunce a vysla mi prosta navratnost 11.7 roku za idealnich podminek.
Kde berete vasich 5-6 let?
Z brozury prodavacu panelu?
Prodavaci FVP to je stejna sorta jako prodavaci pojistek, rembousu , zepperu a atd., oni splni ,kdyz vam to prodaji.

Tom

>Dobrý den,

tak to se mýlíte. V současné době je investice do fotavoltaické elektrárny
(a ještě 2 roky bude) vůbec nejlepší střednědobou investicí. Máte
garantovaný odběr i cenu, takže rizika nízká. Návratnost takové investice je
5 až 6 let.

Proto teď rostou FV elektrárny jako houby po dešti a mnoho je jich
připraveno a projektováno. Samozřejmě je to ekologický i ekonomický nesmysl,
ale díky dotacím to tak je.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel