OT: Renault Thalia

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 13 22:23:59 CET 2009

To je sice mozne (a radsej bohatu temu statistiky pri exporte a inde nechajme na iny piatok), ale napokon pointa je jasna aj bez statistiky, staci puhy pohlad na cesty: napriek tomu, ze - ako bolo uvedene - stret normalneho auta a tankoidu z prostych zakonov zachovania energie a momentu hybnosti nemoze dopadnut pre normalne auto dobre, zomiera necakane vela cestujucich v tankoidoch, co sa neda vysvetlit nijako inak ako mentalnymi a momentalnymi schopnostami a moznostami ich majitelov.

Este inaksie povedane, drviva vacsina tankoidov je predavana nie kvoli ucelu, ako dopravny prostriedok schopny urcitych zvlastnych vykonov, ale prilis casto ako virtualne predlzenie muznosti ich majitelov (a to zrejme castokrat aj vtedy ked to soferuje zena). Kedze bohuzial v prostredi prvotnopospolneho kapitalizmu prave tato vrstva obyvatelstva so znizenym prahom tolerancie voci inym je schopna si zadovazit a aj lahostajne vyhodit vacsie sumy penazi, aj automobilkam sa viac oplati tlacit smerom k tymto blbostiam nez sa venovat niecomu zmysluplnemu.

wek

PS. Normalne som sa zamyslel, ci by som nemal pre istotu vyplnit niektore dutiny auta betonom, aby som oblafol Newtona... :-(

PS2. Co keby sme sa konecne venovali serioznemu pokusu o doporucenie auta Sasinemu oteckovi - ja nemam prehlad - je este nejaka ina eventualita noveho auta v zhruba takej istej cenovej kategorii ako je ta Thalia?