OT: Renault Thalia

aze azehw@volny.cz
Pátek Listopad 13 22:03:01 CET 2009

To je logika... autobus, zvláště dnes, viz známé případy havárií, kdy
autobusy řídí kdejaký jouda...
Před lety jel autobusem na nějaký zájezd můj spolupracovník. Praskla jedna
zadní pneumatika, seděl nad ní, prorazila plech a on skončil v nemocnici s
těžkým úrazem obou kotníků. Dodnes kulhá. Takových případů jistě není mnoho,
ale v poslední době je havárií autobusů taknějak víc...
AZE

PS: Nejbezpecneji se citim v autobuse. I Vy s manzelkou byste mohl - je
nekolikrat tezsi nez to Terrano :-)