OT: Renault Thalia

Jan Martincek jano@martincek.com
Pátek Listopad 13 20:51:16 CET 2009

Jano ale ked vidim co hlasime pri vyvoze /aky typ tovaru v zaradeni TARIC?-
tak sa desim ako ta statistika bezi ;). Je to presna suma nepresnych
cisel... a to plati na 99%, to percento si nechavam pre tych ktory poslusne
hladaju TARIC ;)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, November 13, 2009 8:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Renault Thalia

Podla toho, co som mal moznost skusit, sa priemerny us "uzivatel" sprava o
1000% kultivovanejsie nez priemerny vychodoeuropsky "uzivatel", jazdi
celkovo pomalsie a s vacsim rozhladom po lepsich cestach.

A to hovorim o celkovom priemere, a nie o hlavohrudiach a podobnych
individuach, ktore su v prevahe za volantom polotankoidov na nasich cestach.

Statistika je o priemeroch, takze verim tomu ze eu statistika v tomto
dopadne horsie.

wek