OT: Renault Thalia

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 13 20:08:23 CET 2009

Podla toho, co som mal moznost skusit, sa priemerny us "uzivatel" sprava o 1000% kultivovanejsie nez priemerny vychodoeuropsky "uzivatel", jazdi celkovo pomalsie a s vacsim rozhladom po lepsich cestach.

A to hovorim o celkovom priemere, a nie o hlavohrudiach a podobnych individuach, ktore su v prevahe za volantom polotankoidov na nasich cestach.

Statistika je o priemeroch, takze verim tomu ze eu statistika v tomto dopadne horsie.

wek