RE: ot: První velká fotovoltaická elektrárna v ČR

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Listopad 13 17:21:08 CET 2009

No prave, vypozoroval jsem, ze jak neni primy slunecni svit, je vikon
tragicky nizky az zanedbatelny... A ze slunce jsem uz dlouho nevidel.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of aze
Sent: Friday, November 13, 2009 5:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot: První velká fotovoltaická elektrárna v ČR

Obávám se, že 3,6 MWh za rok je utopie. Známý v Tovačově má letos novou SE,
5 kW, 28 panelů, na panelech je napsáno SCHOTT solar, provoz od července
2009, na měniči je nápis KACO POWADOR 4000xi. Také přes 500 tisíc. Největší
výkon v červenci to mělo stěží 4,5 kW a před 14 dny měl na elektroměru 1040
kWh. Bylo po poledni pod mrakem a výkon se pohyboval mezi (0-20) W.... AZE