OT: Renault Thalia

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 13 16:25:33 CET 2009

 13.11.2009, 16:18:17

Od znameho, co se dovozem ojetin prizivuje, mam stejne informace. Doba
serioznich nemeckych obchodniku uz minula, tamejsi trh ovladli Turci,
kteri se ceskym autobazarnikum vic nez vyrovnaji.
Urcite se da v nemecku koupit dobre auto za dobrou cenu, ale musite se
v tom vyznat, venovat tomu cas, a mit trochu stesti. Coz se da rict i
o cesku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz