Re: ot: První velká fotovoltaická elektrárna v ČR

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 13 15:54:50 CET 2009

 13.11.2009, 15:51:36

Proc tak slozite ? Do vlastni penezenky se snad umi kouknout i ten
traktorista. Tak at si vyhleda posledni fakturu za elektrinu, a tam
najde polozku "podpora OZE". A to je to, co doplaci na (predevsim)
slunecniky. No a pristi rok ta casta bude cca 3x vetsi, pres pristi
rok cca 10x atd.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz