OT: Renault Thalia

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Listopad 13 15:10:50 CET 2009

Ja bych jen podotknul , ze ono tak nepujde ani o fyzickou likvidaci ,
ale pri rychlosti pres 100 bude problem diky prudkemu zpomaleni tak ,
ze se pohmozdi mozek , vytrhnou ruzne dulezite potrubi v tele atd...
Zkratka zvenci to bude ok vevnitr nejake vnitrni krvaceni a hotovo.
Delal jsem na rychle a spoustu tech nehod jsme dokumentovali.
Samozrejme pravdepodobnost smrti bude zhusta lepsi nez v trabantu. A
mimochodem kdyz vas ten druhy vytlaci a vemete nejaky zdatny strom
zase jste v tom :)

snehulak