[OT] RE: Renault Thalia

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Listopad 13 15:03:49 CET 2009

Copa o to OT je idealni rodiny vuz, velky zavazadlovy prostor, narvete do toho cele rodine druzstvo, zaruka prorezaveni prokticky neomezena, dofukovani kolk za jizdy stejne jako auta nejvyssi tridy a spousda dasich vyhod. Nejen, ze vas nezastavi MP, myslim, ze to nezvladne ani zasahova jednotka prislusneho krajskeho velitelstvi policie.
Bohuzel je to 12l osmivalec tak v lete zere 67l/100km a v zime 92l/100km , potrebujete na to ridicak na nakladak a protoze to ma nad 3.5t tak na dalnici budete platit mito.

Nicmene me mrzi, ze to nemam kde parkovat, na vyjizky do prirody tomu muze konkurovat snad jen OT-810 hakl.

Tom

>Tak OT-64 se da poridit za cenu te Thalie... jen dira v nadrzi asi bude trosku vadit, kdo dela prestavby na plyn? :D

Ale zase cloveka nemusi trapit mestska policie, protoze to neodtahnou a boticky prislusneho rozmeru nemaji... a pokud ano, tak to po par km prestane skakat :-)
Stejne tak cloveka nemusi trapit zacpy na dalnici, proste to vezme polem nepolem :-)

V.