OT: Renault Thalia

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Listopad 13 14:58:30 CET 2009


To mohu zodpovedet nahodou uplne presne - v zavislosti na rychlosti, 
konstrukci a stavu se ustrihne bouda a snizi se financni zatez na leceni 
ucastniku nehody. Pro nizsich rychlostech se u ramovych konstrukci hne ram, 
u bezramovych totez, co u osobaku. Nutno podotknout, ze zmrtveni osadky 
vlivem ustrihnuti boudy nastane v rychlostech, kam se slusny offroad bezne 
nedostava.

Pavel Kutina


----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 2:55 PM
Subject: Re: OT: Renault Thalia


2009/11/13 Petr Simek <psimek@jcu.cz>:
>> Vzhledem k dnesnimu provozu a agresivite nekterych ridicu - typicky 
>> 18let,
>> ksiltovka, VW Golf a predjizdi v zatacce, bych uz jine auto nez masivni
>> offroad nechtel. Pritelkyni jsem koupil Nissan Terrano2, ten ma 2tuny,
>> tuhy ram.
>
>> Kontrolni otazka, co se stane pri celni srazce 1000kg tezkeho VW golfa s
>> 2000kg tezkym offroadem?
>
> Proleti skrz jako kulka ? :-) Mimochodem golf ma 1150-1500kg podle typu.

Navíc vzhledem k tomu, jak jsou ty offroady populární, bych měl jinou
kontrolní otázku: co se stane při čelní srážce 2000kg těžkého offroadu
s 2000kg těžkým offroadem?

P.K.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



More information about the Hw-list mailing list