C1-94

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Listopad 13 14:53:26 CET 2009

Tak jen abyste si nemysleli, ze jsem fakt uplnej trotl - ta dira vypada
takhle http://foto.prelude.cz/365/2009_11_13.jpg a opravdu je to kulata dira
na kulatej bananek pro ext sync.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 1:50 AM
Subject: C1-94

Tak se mi skutecne jeden kousek C1-94 doma zabydlel (diky, Danharde), ale
ted budu za uplnyho trotla - na panelu je podivna setihranna dira (mozna by
do ni pasovala origo sonda, ale tu nemam, tak netusim), na ktere je
namalovana sipka dovnitr a napis "Auslosung".

Muzete mi nekdo naznacit, k cemu ta dira je? Podle slovniku to znamena
"vyplata, odpojeni, rozpojeni, spoustedlo, vybaveni" - z cehoz bych
usuzoval, ze by se dost mozna mohlo jednat o vstup pro externi synchronizaci
(a vzhledem k tomu, ze na panelu krome jednoho BNC jiny konektor neni, tak
to bude pravdepodobne), ale nevypada to jako zadny konektor, co znam, spis
to laka k zasunuti imbusu (nebo inbusu, dle krajovych jazykovych zvyklosti
:), a ze bych do sestihranne diry mel nacpat kulaty bananek... fakt nevim.

Muzete mne nekdo z uzivatelu usmernit?

Diky.

Pavel Kutina