Renault Thalia

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Listopad 13 14:51:26 CET 2009

Takhle paranoidni jsem bejval taky, pak jsem koupil stareho Land Rovera a uz
se to zlepsilo (teda krome toho, ze mi ted sakne pod hlavou a masivne ztraci
olej, takze nejezdim).

Mne k nakupu presvedcilo jednak to, ze jsem potreboval auto a) velke kvuli
rodine, b) terenni, protoze jsem ho tenkrat cas od casu potreboval zahodit
do pangejtu, c) jsem videl fotky, kde se na nechranenem prejezdu potkal
Nissan Patrol (oramovany, zvednuty, proste echt offroad) s motorovym vozem
810 (sklenik, http://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_810).
Pointa - 810 mimo koleje a Patrol dojel domu po svych (ano, vim, ze je to
teoreticky nemozne, ale to je jak s tim cmelakem).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Karel Minarčík" <karel.minarcik@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 2:19 PM
Subject: OT: Renault Thalia

Potvrzuji. Pravidelne vidivam jezdit odtahove auto, vozi na korbe 2x stejne
auto,
jedno je vzdy bourane na predek, druhe na zadek. Proc asi...

Vzhledem k dnesnimu provozu a agresivite nekterych ridicu - typicky 18let,
ksiltovka, VW Golf a predjizdi v zatacce, bych uz jine auto nez masivni
offroad nechtel. Pritelkyni jsem koupil Nissan Terrano2, ten ma 2tuny, tuhy
ram.
Kontrolni otazka, co se stane pri celni srazce 1000kg tezkeho VW golfa s
2000kg tezkym offroadem?

K.