Doporucte AD+ref

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Listopad 13 14:41:53 CET 2009

upřesnění:
- výsledná přesnost stačí 1 kolem promile
- rozhraní jakékoli, s co nejméně dráty, pokud možno aby šlo provozovat
jednosměrně
- dostupnost stačí od 100 ks
- cena jsem psal, že by měla být nižší, než běžný AD+běžná ref, tzn. řekněme
do 60 Kč.

Po AD7888 jsem pokukoval taky, ale právě cena mě odradila.

Dá se říct, že by mi stačilo to, co je za pár drobných v AVR, jen bez
procesoru a o 2 bity přesnější.

PH

From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
Neuvadite presnost, typ rozhrani, pozdavek na dostupnost a cenu,  tak tezko
radit
AD7888
-125 kSPS
- 12bitu
- reference 2,5V interni nebo volitelne externi
- napajeni 2.7 - 5,25V
- 8x MUX
- rohrani SPI
- cena cca 150Kc u TME
bohuzel neumi dif.

Snad ADUC814, ale jste jiz na 250Kc.

doporučte prosím nějaký AD s alespoň 12 b a interní referencí.

další požadavky:
- alespoň 10 kS/s
- pokud možno by měl umět single i diferenciální mód
- možnost napájení z 5 V, nejlépe až do 6
- nižší cena, než součet ceny samostatného AD a samostatné reference podobné
kategorie