Zapomnětlivý osciloskop Tektronix 2230

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Listopad 13 10:44:09 CET 2009

Hezky den,

    mam na stole osciloskop Tektronix 2230 a posledni dobou zacal
zapominat. Zapomina nastaveni a to mi docela vadi, nechci porad stelovat
v menu.

    Tak jsem jej otevrela a hledala bud nejakou pamet eeprom nebo RAM +
baterii. Nasla jsem tu baterii, ale ta ma stale napeti 3V a i do zateze
je schopna dodat slusny proud (na to ze ji je skoro 20 let,
neskutecne...). Jenze to neresi muj problem. Jinou baterii nevidim, tato
je vedle obrazovky na desce s rozhranim pro vnejsi pocitacovy svet.
Soucastky jsem prosla a vidim jen samou normalni logiky, procesor 8088,
EPROM s programem a pak dynamicke ram, coz nepredpokladam ze je ta
zalohovana. Hmm.

    Nevi nekdo, cim by to mohlo byt? Pripadne kde je dalsi, schovana,
baterie pro zalohovani pameti? Mam od nej jen a pouze normalni manual,
servisni je nesehnatelny.

    Budu moc rada a osciloskop urcite take :-)

Sasa Svobodova z Decina