OT: Renault Thalia

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 13 10:26:07 CET 2009

> Známí si koupili (asi před 3 lety) šílenost zvanou Logan, prý kvůli ceně
> (bylo to v "akci) a "velkému" kufru. Jezdí na chalupu. Co je ale platný
> velký kufr, když to má malý otvor, vysoko hranu navíc zboku se do něj
> zanořují dvě ramena zadního víka kufru.

No to je tak, když si někdo v katalogu přečte jen kolik má kufr litrů
a víc ho nezajímá. Výrobce tu velikost měří pomocí nějakejch
normalizovanejch kuliček nebo kostiček, vyplní s nima ten prostor a
pak si spočítá, kolik jich bylo. To číslo vypadá pěkně, ale člověk
nevozí v autě jen kuličky nebo kostičky, a zvlášť na chalupu, že ;-)

>    1) Informace výše platí pro Logan, nebo Logan MCV ? Já že to MCV mi přijde
> opravdu prostornější než Felda a řekl bych, že se tam vejdou nejen hrábě, ale
> třeba i míchačka na beton :-).

MCV je kombík, u toho bych předpokládal, že zadní sedačky půjdou aspoň
sklopit, když ne rovnou vyndat.

Pavel Kadečka.