Re: OT: Renault Thalia

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Listopad 13 08:02:39 CET 2009

Ja je mam neco pres dva roky (tehdy novy) tak je to jeste to starsi provedeni.
Najeto skoro 20000km (dvakrat tydne do hyperqelbu a na dusicky se poveselit
na hroby). Spotreba indikuje 7,3l/100km. Chtel jsem motor 1,4 ale ukecali mne
ze 1,2 staci, ze budu platit nizsi pojisteni a hlavne jej meli na sklade.
Spendyrovali jsme si klimatizaci (mohu doporucit) a jine vymozenosti co to skladove
auto melo.
Co se auta tyka, kazdy lisak chvali svuj ocas. Ja jsem spokojen, ten motor skutecne
staci, v plnem osazeni bych na dalnici asi natrhnul (_!_) polovicce fabii (kdybych byl
tak blbej ze bych si hral na zavodnika) a hlavne kdybych si chtel koupit fabii s podobnou
 vybavou, tak by mne stala tak o 50 -100000 vic.