Re:r. 57 jak to bude vypadat v r.2000

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Listopad 13 06:47:21 CET 2009

Tak nevim, bud tu byla nejaka jina tesla nez ta,kterou  jsem znal ja nebo nevim, co jsem ja videl vyrobky tesla tak to delalo cest sve znacce Technicky salbe, byla to jedna velka hruza.

Jirka

>jsem se zakoukal a nektere veci jsou tedy skvosty
hlavne ty sofistikovane zkusebni metody - obcas mi to pripada jako
labolatorni prace na ZS (tim nechci rict ze teslacke vyrobky byly spatne -
hlavne tunery, zesaky atd.. byvaly super, akorat na ne mel malokdo finance)

http://www.youtube.com/watch?v=Oojbs4qwMaY&NR=1

dale lze doporucit spontanni diskuzi v TKM o novych telefonnich pristrojich
(v druhe casti zaznamu , i kdyz i ten prvni autobusovy stoji za to)

http://www.youtube.com/watch?v=ox9OYOk3Yrk&NR=1

DJ