Měřič spotřeby u aut se vstřiky

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Čtvrtek Listopad 12 23:42:24 CET 2009

Ohledně OBD je to zvlášť u starších vozů španělská vesnice. Od nějakého
roku, tuším nad 2000, se zavádělo OBD II, což jsou standardizované
komunikační protokoly na různých sběrnicích, jejiž použítí je ve všech
vozech stejné, "normované".
Tedy např. v OBD II můžete najít CAN, RS-232, PWM...  A vy víte, pokud
je tam třeba rs232 (k-line/l-line), a pošlete tam, plácnu, po nějaké
init sekvenci 0x02, dostanete zpět otáčky.
Ale OBD I má snad každý něco jiného, ale netroufam si víc něco psát
protože si nejsem jist..

Ohledně mého měřiče napíšu něco zítra.

Milan Petržilka
student sš