OT: Renault Thalia

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 12 22:00:33 CET 2009

Co chcete slyset, zalezi s cim budete srovnavat, jake prachy do toho chce clovek vrazit a zda chce za kazdou cenu nove auto nebo Thalii postavi proti ojetine vyssi tridy.

Rodice tento zazrak vlastni a krome toho, ze na muj vkus se v tom sedi neprijme vysoko a plasty uvnitr vypadaji levne, nemam vetsich vyhrad. Protoze firma Skouda pacha svymi poslednimi vyrobky komercni sebevrazdu a vypadaji jak ze spatneho filmu , reknu proc ne. Snad jen nebrat nejslabsi motory.
V kazdem pripade je to auto postavene na cene.

PN

P.S. Vozim si zadni cast tela v aute o dve tridy vyse , ale jezdim  i  favoritem, tak snad mam jakes takes srovnani.

>Hezky vecer,

    omlouvam se za OT, ale urcite tu nekdo ma vudci list a auto tovarni
znacky Renault Thalia (nova). Otecko po nem posilhava, ale chtel by znat
nejake zkusenosti s timto vozem.

    Budu moc vdecna, uz s tim "otravuje" dosti dlouho a ja porad
zapominam se tu zeptat. Odpovedi kdyz tak soukrome, at zbytek osazenstva
moc neremca :-)  (opravnene)