RE: Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 12 16:28:18 CET 2009

Já mám starší HP CLJ2500n a to je teprve hukot. Idle spotřeba 30W, takže
když se netiskne, tak je vypnutá. Příprava první stránky snad půl minuty,
než začne tisknout. Když se zapne, tak snad pět minut chrchlá, než je
připravena.
Byla to jedna z prvních lowendových barevných laserovek od HP a musím říct,
že se dost nepovedla. Na doma na občasný i barevný tisk (samozřejmě ne
fotek) se to dá, ale do firmy bych takovou tiskárnu nechtěl ani zadarmo.