FET a IGBT kviz na utorok...

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Čtvrtek Listopad 12 14:06:50 CET 2009

Děkuji všem za příspěvky, jak jsem psal IGBT drží a tudíž jsem zavrhl FETy a budu hlásat nové evangelium , všude IGBT. Ten skutečně drží ty nejhrubší testy do jeho jmenovitého proudu 30A

Ještě uvažuji, že jako pojistku použiji bimetalovou tak kolem 10A. Ono to toiž není jen tak, pokud teče větší proud tak je to schopno protočit osku , vyrvat dráty z motoru atd, což se mi stalo, hlavně když se pravidelně nekonroluje dotažení kola s motorem ve vidlici, je tam matka na 19 a 17 klíč.

vývoj software   http://visualprog.cz