RE: závada tiskárny HP LJ 5 L

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 12 13:20:38 CET 2009

Pokud to HP není nějaká GDI tiskárna za pár stovek, tak dokáže běžet na
jakýmkoliv driveru od HP. Bavíme se pořád o laserech? Inkoustový HP naopak
byly dost slabý.
Jinak na menší tisky taky bereme akorát lasery od HP, pár jich po firmě je,
poruchovost je docela nízká. Navíc hromada modelů využívá mechaniku z
legendární LJ1300, což byla nesmrtelná tiskárna.