RE: závada tiskárny HP LJ 5 L

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 12 12:05:39 CET 2009

V mem pripade bohuzel stav tiskarny vede k tomu, ze bych musel vymenit elektroniku. To je ekonomicky nesmysl, takze to vede k nutnosti stejne koupit jinou tiskarnu. Ty 5L/6L se v bazarech, aukrech a podobne pohybuji v cene kolem 600-1000 CZK, stav obvykle neznamy (resp. "prave ted tiskne")... souhlasim, ze tyhle HPcka byly v podstate nesmrtelne, pokud si clovek dokazal vymenit konstrukcne zprasene dily podavace, ale preci jen vetsina z nich uz ma za sebou vice nez deset let provozu, nemaji USB takze je nepripojim k siti a budu zase moct tisknout pouze z jedne stanice, velmi pravdepodobne ma ci bude mit problem s podavacem, nema duplex...

V dnesni dobe bych nove HP nekupoval, zacali vyrazne setrit na materialech a je to videt. Pokud jsou na tom podobne, jako EliteBook 6930p, tak dekuji nechci.

Ma nekdo zkusenosti s laserovkami od Samsungu? Zatim je to favorit.... nepredpokladam zatez vetsi nez nejakych 100-200 str/mesic.

V.