Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 12 10:09:26 CET 2009

2009/11/12 HW CNCnet.info <hwnews@cncnet.info>:
> My jsme takova mala velka tiskarna v praci a i v kanclech se delaji
> natisky pri ladeni tiskovych skriptu a proslo tam toho co se tyka znacek
> docela dost.
>
> HPcka jsou opravdu skvele tiskarny (vcetne moji domaci DJ 840C tusim z
> roku 98). Navic treba Canon nepodporuje vubec Linux na rozdil od HP, na
> ktery ovladace jsou snad na vsechno.

No, zase Canon na rozdíl od HP měl cca před 2 lety ještě podporu pro
Windows 98 ;)

Osobní zkušenost, už si nevzpomenu, co to bylo přesně za tiskárny,
brácha se tehdy dohod s mojí tchýní, která řekla, že chce "laserovou
tiskárnu" a nic víc, brácha teda něco koupil a já jsem měl za úkol to
nainstalovat na její PC, kde byly právě Win98. Ovladač pro tu HP
tiskárnu neexistoval a do dneška asi neexistuje, přiložený CDčko se s
98-kama vůbec nebavilo, tak jsem tiskárnu bráchovi vrátil, z čehož měl
velkou radost a koupil nějakej ten Canon.

(Řešení přeinstalovat PC na Windows XP jsem zamítnul, no asi si umíte
představit, proč 1) ty wokna by se musely koupit, no dobře ne nutně,
ale 2) by se musel přeinstalovat komp, což je práce na mnohem dýl než
nainstalovat jeden ovladač k tiskárně a 3) to PC bylo moc slabý na
nějaký XP.)

P.K.