RE: závada tiskárny HP LJ 5 L

V P vvitty01@seznam.cz
Středa Listopad 11 16:12:30 CET 2009

Presne tak, tiskarna si byla schopna vzit i cely podavac. Vzhledem k tomu, ze se jednalo spise o konstrukcni zavadu, posilal HP tyto kity i zdarma - daly se najit na webu, ale tusim ze bylo treba hledat pod HP1100, i kdyz slo o jine typy. Tykalo se to vsech jejich tiskaren s vertikalnim podavanim.

Jednu tiskarnu, u ktere se objevila nize zminena zavada (ani neni treba zacinat tisk) mam ted doma taky, kamarad ktery delal servis techto tiskaren jeste pred dvema lety ji prochazel a zadne vadne cidlo nebo uvolneny drat, takze zrejme neco v elektronice :-(.

Pri cenach tiskaren dnes jsem se nakonec rozhodl s ni rozloucit... laser, duplex tisk, USB/LAN vychazi od Samsungu na 4500 vc DPH, bez duplexu a LAN zacina nekde na 1500.-, to snad ani nema cenu opravovat...

V.