ot: kviz na utorok - LHC

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Listopad 11 11:34:20 CET 2009

Hezke, a slapat do kopca se jeste musi ? Nebo je to uz take vyresene :-)))
Tak preju hodne dalsich kilometru v plnem zdravi.
Sakra, nemuzu najit fotku toho borca co jezdil do Holic. Jane Kubo nemas ho
nekde nafoceneho ? Stalo by to za to. Vis, toho v tom siraku ...
A jeste smekam pred OK1XCH a jeho cestach na kole v jeho veku. Par lidi tady
z konfery ho jiste zna a vedi.
Jindra Polivka

Nějak tam nevidím tu měděnů rulu :-) , nebo že by ten drát ?

Jinak ta taštička by se šikla, dal bych do ní regulátor na mém eBike, který
mám nyní oplácaný PET lahví :-)
http://www.visualprog.cz/eBike/eBike.htm

vývoj software   http://visualprog.cz