DDR v Dual Chanel

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Listopad 10 12:14:06 CET 2009

Dual Chanel zjednodusene radic pristupuje k dvoum modulum soucaste a tim na jeden takt prenese vice dat, podpora na strane pameti byt nemusi, jen v ramci tech dvou slotu by mely byt pokud mozno stejne pametove moduly, respektive moduly s stejnymi ci velmi podobnymi vlastnostmi.

Tom

>Dobrý den,

Čím je podmíněné, aby paměti DDR fungovaly v Dual Chanel? Mám v PC 2x
512MB DDR400 a chtěl bych přikoupit další 2ks. Ty co tam mám jedou v
Dual Chanel. Můžu koupit jakékoliv DDR400 a pojedou také v Dual Chanel,
nebo to musí ty paměni "umět" ?

S pozdravem,

--
Ales Filip