Board annotation Altium

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Listopad 9 19:58:53 CET 2009

Nefunguje Reset Schematic Designator a nasledne Update schematic from PCB ?

>Zdravim Priatelia

  Uz aspon rok dumam nad tym ako prinutit Altium aby mi zozral v scheme Anotaciu z pcb fileu.

  Zatial som to vobec neriesil a vzdy som nechal veci anotovane v scheme - teraz ma to vsak uz dozralo lebo sa to cele pomiesalo a neviem kam z konope.

  Ma niekto overeny system ako to urobit? Momentalne po reanotacii vidim v scheme male indexy z pcb v zatvorkach - a nijak neviem presvedcit AD aby

  to chodilo tak ako sa patri.

  Dakujem za kazdu radu.

  j.