ASUS WL-700gE jako sitovy disk

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Listopad 9 15:50:54 CET 2009

Pokud mate pristup pres VNC k nejakemu PC, tak jiz neni problem
si udelat VPN a mit pristup vsude.
Jakym zpusobem pristupujete k tomu VNC serveru ?

Potrebujete k tomu jen jednu verejnou IP adresu, na tu dejte nejlepe
nejaky mikrotik (levne a funkcni).
Na tom PC pak pres VNC nainstalujte VPN a povolte routovani.

Pripadne lze pouzit OpenVPN (pouzivam v nekterych komplikovanych pripadech),
kdy lze tunelovat pres TCP.

K delphi:
Zkuste misto SaveToFile (je implemetovna pres file stream) pouzit primo
funkce API.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti