invalidni stani

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Listopad 9 02:50:10 CET 2009

Tak jeste jednou, naposledy, pak jdu spat a rano nam to, zaplatpambu, admin
zatrhne:

V mem mailu byla veta "OK, ale ja budu lidumil..." Tato veta podle mne
dostatecne uvozuje, ze nasledujici cast je ryze hypoteticka. Mohu ale (pro
snadnejsi pochopeni) nasledujici dve vety preformulovat na:

"Ja ale to parkoviste udelam verejne, takze kdyz tam nebudu parkovat, muze
tam byt i nekdo jiny."

a dalsi:

"Nelogicky zakon mne za to postihuje..."

Tim bychom asi mohli lingvisticky koutek uzavrit. Je to totez, ale
nepouzivam tam terminy, ktere jine lidi drazdi, takze tim je -doufam-
argumentacni sile a posileni me duveryhodnosti ucineno zadost.

Pavel Kutina

P.S: Je smutne, ze zijeme v dobe, kdy je termin "lidumilnost" chapan jako
termin "ponekud vystredni".

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 09, 2009 1:43 AM
Subject: Re: invalidni stani

9.11.2009, 1:33:35

Muzete tomu rikat jak chcete (v tomto pripade zatim jeste ano), ale
pokud pouzivate pojmy, diplomaticky receno "ponekud vystredni", tak to
ponekud snizuje silu vasi argumentace a vasi duverihodnost.

Nemohu vyloucit ze nekde na svete zije nejaky clovek, kteri zridil
parkoviste pred hospodou z opravdove lidumilnosti a pripadne zvyseni
zisku jej skutecne ani nenapadlo. A protoze nevidim do svedomi vam, ani
nikomu jinemu, nevstahuje se me hodnoceni na konkretni pripad, ale je
jakymsi zevseobecnenim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz