invalidni stani

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Listopad 9 01:07:33 CET 2009

A neni to v ramci meho prispevku zcela jedno? Kdyz toho "lidumila a
lidumilnost" dle kontextu nahradim "blbcem a blbosti", pripadne "hnusnym
zazobanym kapitalistou a touhou po zisku" nebo "verejne praktikujicim
naivnim komunistou" - zmeni se princip? Porad mam na svem pozemku mista, kde
muze parkovat nekdo jiny s jednim mistem vyhrazenym pro invalidy, muzu tomu
rikat, jak chci.

A co ze to ma spolecneho se svedomim?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 09, 2009 12:49 AM
Subject: Re: invalidni stani

9.11.2009, 0:42:52

Nevidim do svedomi vam, ani dotycnemu panu J. , ale presto si troufam
tvrdit, ze parkoviste pred hospodou se vetsinou zrizuji bud proto, ze
je to podminka mesta, nebo proto ze dotycny doufa, ze tim nalaka vice
zakazniku a bude mit vetsi zisk. Na vetsim zisku nevidim nic spatneho,
ale rozhodne bych to nenazyval lidumilstvim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz