Re: invalidni stani

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Listopad 9 00:13:18 CET 2009

Ja bych se nebal jit jeste dal, ja bych je strilel, proste ten kdo tam zaparkuje bude odvlecen na nejblizsi svaz invalidu , kde ho tribunal behem 15 minut shleda vinnym a kulhavy ficko jej pak za supermarketem odprasken strelou do tyla.
U tech kteri parkuji na mistech pro invalidy a pred multiplexem, kde si pak nataci film o mrvych bilych cernosich na mobil bych postupoval jeste vice drakonicky, tam bych vystrilel celou sirokou rodinu tak do drujeho kolene.
Zkratka je treba potirat spolecensky nebezpecne veci.

Apropo invalidi  schvalne si takhle v sobotu prohlidnete kdo jsou ti invalidi, ja to parkrat sledoval , vesmes slo o velice cile a pohyblive jedice, kteri vlekli spoustu piva bucku a dalsich pochutin.
Obecne by me zajimalo kde se vzala myslenka, ze spolecnost je povinna invalidum nahrazovat nozicky, coz vede k nesmyslnemu vyhazovani penez za plosiny, ktere nikdo nikdy nepouzije atd. Pocitam, ze nebude trvat mnoho let a uz se nedokazu vysplhat na Mont blank, co mam udelat aby byl zarazen do bebarieroveho programu?

Tom

>Nezlob se na me, ale "obcas se clovek proste splete" a zaparkuje na
radne vyznacenem parkovacim miste pro invalidy, ktere je opatreno
vodorovnou i svislou znackou - to myslis opravdu vazne? Takovy clovek
by mel ridicak odevzdat na trvalo, protoze jak pak asi rozezna prechod
pro chodce nebo chodnik? To je vazne hodne nebezpecny ridic.